Hello world…

Intotdeauna am urat intro-urile… Deoarece oricare dintre noi e tentat sa devina  plictisitor, sau redundant, ceva ce presimt ca am indeplinit cu mult succes pana acum. Asadar nu am de ales decat sa incep primul meu post.

Tocmai am gasit ieri o pisica, pe care eu si Liviu (boyfriend) am adoptat-o. In crizele noastre de scatofobie am stat cu ochii pe ea oriunde s-ar fi dus. E vorba despre un matz european, ce pare sa mai fi avut un stapan inainte, deoarece noi am fost foarte incantati ca suntem nevoiti s-o invatam la tavita (implicit sa „savuram” aroma fecalelor prin garsoniera). Ne-am batut capul pe un nume, el era fixat pe Helion (un nume ce, evident, mi se pare insuportabil de white-light), apoi am ajuns la idei gen Cornholio, Vega, Murmur, Stapanul Intunericului, Hitler, Razor Candi (seamana cu don’shoara – pentru cunoscatori/apti neuronal de a folosi Google), etc. Pana la urma domnul Liviu a cedat si a spus ca e pisica mea si am toate drepturile asupra numelui ei. Azi am ramas la Vega, personajul din Street Fighter, deoarece mi s-a parut singura varianta pe care am inghitit-o amandoi. Evident, azi, la veterinar au ras nenii aia de mine, deoarece acesta ar fi, vezi doamne, un nume specific pitbull-ilor. Ei… Asta e… Am un pitbull felin foarte prietenos.

Spre bucuria mea, in ghilimele, am aflat ca Vega are raie. Nu-i nimic. Din fericire e animal, iar raia matziforma nu se transmite la om, deci nu voi fi un pericol biologic decat pentru alte pisici. Ei… Macar acum medalionul meu cu Biohazard e si el justificat cumva. Acum trebuie sa merg sa-l las pe Vega pe mana veterinarilor, ca el sa invete sa ma urasca, deoarece spalatul in urechi si injectiile nu prea se afla printre hobby-urile lui.

Ei bine… Macar stim ca nu e masochist. Si abia astept sa scape de gargaunii din urechi si de emotiile unei noi locuinte, in care se va hrani si fatzai pentru cine stie cata vreme.

Hai ca acum imi permit si eu sa-i fac reclama lui frati-miu, omul cu cireasha, care scrie cu mult elan (si nu ma refer la animal) pe wordpressul lui.

Dark1’s Realm

Un răspuns to “Hello world…”

  1. Primul!!!

Lasă un răspuns

