4tuning Festival

Personaje: In grup – eu, Liviu, Razvan si Nicoleta; invitati de: Ana si Vali

Duminica, 20 octombrie, pe la vreo ora 17:00 am ajuns si noi la „4tuning Festival” si am intrat cu invitatii la Romexpo, evident, cu parerea de rau ca am pierdut „miezul” si anume cursele si demonstratiile de drifting. Totusi, am putut sa admiram expozitiile de masinute nebune participante. Puteai vedea de la Dacii la masini sport si legendara limuzina, care pe dinauntru era ca un soi de „sala” de distractii, toate modificate, fie cu statii audio incredibile, fie cu motoare „slefuite”, ceva dincolo de intelegerea mea tehnica, evident.
Lumea era puhoi si de toate soiurile: de la oameni pasionati, imbracati in racing costumes, la copii entuziasmati de ceea ce vad, iar, spre uimirea mea, erau un maldar de manelisti p-afar-isti, probabil veniti sa agate gagici, sau sa se dea interesanti, destepti si cu bani, teatru ce inevitabil era mai prost decat ceea ce poti vedea intr-o telenovela romaneasca.
Interesant era ca, datorita platii intrarii, organizatorii s-au asigurat ca toata lumea sa fie multumita. Inclusivi aceste laturi umane, care alergau frenetic hahaind si faceau poze la „mirificele” animatoare – niste cucoane filiforme angajate de ei sa stea cu fundul pe masini si sa-si etaleze „tinutele excentrice”. Boite, pe tocuri, care mai de care aiurea asortate, in negru cu sclipici si cizmuloaie albe pufoase, sau leopard cu roz, cele mai pitzipongice combinatii posibile ne „clateau” ochii si ne dadeau o senzatie de „DUMNEZEULE MARE, CINE V-A FACUT DE RAS?”. Manelarii faceau poze cu ele, le suiau pe masini, le intorceau pe toate partile; ei erau tare multumiti, iar ele din cale afara plictisite, dar mandre de faptul ca sunt atat de SPECIALE, motiv pentru care probabil dezvolta diverse gaze in cutia craniana.
Dupa ce am putut admira acest circ uman specific romanesc, am mers prin pavilioanele expo si ne-am uitat la Airbrush Artists cum stau cu capotele pe sevalet si vopsesc minunatii.
Vroiam sa plecam si ne-am intersectat cu Ana si Vali, care m-au pus in legatura cu unul din artisti. Atunci am exersat pentru prima oara desenul cu Airbrush-ul. A fost divin – nu mai auzeam pe nimeni in jurul meu, desenam liniute, punctulete, o fiinta intr-un colt si nu lasam pe nimeni sa puna mana pe ustensila. Ne-am jucat pana la urma cu totii si ni s-au tras si niste poze la distractia asta. Sigur imi voi cumpara si eu o dracie din-asta – e mult mai fun si interesant decat pensula!

4tuning

Lasă un răspuns

