I wanna poop on youuuuu!

Na! Sa ma laud… V-am facut ma articol sa va simtiti si voi bine… Sa va explic…
Mai nou am ajuns si Wikipedista…
Am scris despre Subculturi si… Off DOAMNE… am fost nevoita sa inlocuiesc cea mai mare aiureala EVER la articolul despre Subcultura Goth.
Sa va zic ce scria inainte la acest mirific articol:

Subcultura gothică, are la bază, muzica gothică, adică rokul.Cei ce se pot numi goth: portă hine negre (asemănate cu cele emo, dar mult mai inchise şi mai siniste), sunt mai răi(fac parte din unele grupuiri (uneori ucigaşe))…
Sunt mai rari, dar totuşi exita, iar la prima vedere par nişte „demoni”, care cu o singura privire adâncă în ochi, te fac să leşini…!:))
NU există o oarecare sectă mai specială care să-i caracterizeze, ei pur şi simplu există, chiar dacă uni oameni îi consideră PREA diferiţi.!!

Am zis ca-mi da sangele pe nas. Ma simteam de parca as citi un articol despre perlele de la Capacitate (sau Teste Nationale, cum le zice mai nou). Nu-mi pot imagina sub nicio forma ce fel de creatura a putut debita acest articol extraordinar. Probabil un copchil care face parte din „tinerii neinformati”. Oricum privirea de gorgona, care-ti scade calcemia si aspectul supranatural de duhoare (puu! Vezi sfaturiortodoxe) m-au dat pe spate. You have loots of backup! Braaaavo! Si cea mai tare mi se pare tinuta emo imprumutata de gotheri. Ca asta inteleg eu. Sincer!
Nu stiu nene, dar… Nu ca as fi eu un etalon de „gandirism”, dar innebunesc efectiv cand vad ca in toate subculturile noastre se invart numai pitiponci si pitipoance care considera ca „BLACK is the new PINK”. Aveti numai rahat in cap! Macar am ajuns sa-i apreciez mai mult pe EMO ca reprezinta pe fata o subcultura de adolescenti, care isi asuma superficialitatea intr-un fel. Dar gotherii si metalistii nuu…. Ei au batzul… Ei sunt foarte DEEP (ca privire, vezi pana in ceafa…). Vezi articolul metalisti intersectati cu goth = batz in cur.
Hai ca va las cu contributiile mele, de om „ignorant”, care nu face parte din grupuletul vostru minunat.

7 Răspunsuri to “I wanna poop on youuuuu!”

  1. Ca orice in tara asta, nici rockerii sau gotherii nu au vreo legatura cu „fratii” din vest. Tot ce avem noi, este o colectie de subculturi puternic balcanizate, ce stiu doar sa se planga de potentialul ce l-ar dovedi daca ar avea ocazia.
    Defecare placuta

  2. athelia4444 Says:

    Asta imi aminteste de un citat frumos pe care l-am citit mai demult…
    Tutea spune: „Balcanii sint curul Europei.”

  3. Domnul Bolog Says:

    te-am adaugat, sper sa apar si eu curand in lista ta…

  4. athelia4444 Says:

    Te-am bagat in Blogroll. Mai am unde altundeva sa te bag? Scuze dar nu prea cunosc wordpress-ul asa de bine.

  5. Mare adevar grait-ai criistii. Oricum articolul e in bataie de joc, autorul a confundat wikipedia cu uncyclopedia. Ce va pierdeti voi vremea pe wikipedia in romana, e toata un cacat.
    PS: daca prind vre-un ‘gother’ ca presupusul ala de-a scris articolul, il calc cu panzeru’ pe cap, promit.

  6. Judecand dupa profunzimea cu care autorul a analizat fenomenul, as fi crezut si eu ca e un citat de pe sfaturiortodoxe.ro..sau o alta grupuirepravoslavnica. Dar avand in vedere gramatica utilizata, articolul e probabil expresia literara a gandirii unui adolescent valivijelian tipic.
    Goths in Romania nu am prea vazut (in afara de fetitele si baieteii care asculta Nightwish si Within Temptation si cred ca sunt goths), dar despre metalisti pot sa spun ca singura diferenta intre ei si asa-numitii cocalari e cantitatea de sampon pe care o folosesc cand se spala pe cap, in functie de lungimea parului. Exista si un set de atitudini si idei pe care multi rockeri /metalisti (pe la noi e tot un drac, nici macar ei insisi nu fac deosebirea intre ei) se simt nevoiti sa il adopte, de exemplu un soi de nationalism superficial si sentimental, teoria superioritatii metalistului, bazata pe ideea ca perceptiile metalistului sunt, chipurile, mai rafinate, din moment ce percuteaza la asemenea subtilitati muzicale etc. In orasul meu mai era trendul cartilor lui Sven Hassel, fiecare metalist trebuia sa citeasca telenovela cu nazisti sau nu avea „street cred”, mai ales in calitate de blacker. Tot din sfera clasicului fac parte si si blackeritele care zornaie de lantucuri argintii si cunosc tainele ocultismului dupa ce au citit un pic din La Vey gasit pe un fan site DarkFuneral, o carte de Pavel Corut despre reptilieni, si sectiunea de paranormal din revista As. Criistii s-a exprimat foarte bine cand a spus ca subculturile noastre sunt balcanizate. Intr-adevar, la noi totul pare sa fie plagiat, improvizat, lipit pe ici pe colo cu banda izolatoare, spoit cu un strat subtire de vopsea ca sa luceasca pe dinafara. Pe mine nu ma mai mira perlele de tipul paginii din Wikipedia.

    • athelia4444 Says:

      Aia cu samponu’ a fost epica :))
      O, DAAA si te inteleg la faza cu Sven Hassel – aveam si noi manifestari „culturale” p-aici – variatiuni pe aceeasi tema.
      Cat despre gotheri – ei exista, ei au si un club unde misuna. De fapt nici nu mai stiu nici eu exact – stiu ca aveau cate o zi pe saptamana in cate un local… Acu’ io stiu ce organizare mai au?
      In orice caz, in ultima vreme, de fiecare data cand am fost la o asemenea „intrunire” ma plictiseam mortal, ca vedeam EXACT aceleasi clisee sociale. Iar la concerte mereu radeam de ma spargeam. Concertul era mai mereu prost cantat. Lalait. Erau stransi in fata niste oameni care stateau drepti, solemn, plini de patos, ei simteau muzica (aceea cantata f prost). Apoi erau oamenii care se uitau urat, vizibil deranjati ca la un asemenea eveniment serios ar exista oameni care rad si fac glume… In fine…
      Oricum cei mai tari metalari sunt debarasatorii filosofici =)) Scrumptious!!

Lasă un răspuns

