Filmulete si pareri – lumea in care traim

Subiectul este intitulat: RUPTURA.
Sunt necesare 2 filme in acest sens – RUPTURA pe orice subiect si RUPTURA in moda.
Primul film a fost criticat, urat, s-au cerut imbunatatiri, juma din privitori au zis ca e un subiect de cacat, cealalta jumatate ca este un subiect genial.
Al doilea film este un pitzifilm, lipsit de un subiect, dar care se incadreaza in tema, fara un „fir narativ”. Toata lumea extaziata zice: foarte tare filmul frate! Mi-a placut! E super…

Eu ce sa mai cred de oamenii astia? Cum poate un subiect de cacat sa placa tuturor si un subiect apasator, dar din pacate real, sa fie primit cu atata ostilitate?

Na:
Filmul 1:

Filmul 2:

Ia sa vedem ce aveti de comentat…

5 Răspunsuri to “Filmulete si pareri – lumea in care traim”

  1. Daca primul film nu m-ar fi dus cu gandul la The Strangers, probabil ca mi-ar fi placut si mai mult…. Reactia dupa cel de-al doilea este insa explicabila, as zice eu… Trebuia sa aibe si oamenii o reactie pana la urma, nu?🙂

    • athelia4444 Says:

      N-am vazut „The Strangers”, dar m-ai facut curioasa. Mersi pt post.

    • athelia4444 Says:

      Bleah… Am vazut The Strangers… Foarte sec si labartat… Iar personajele alea 3… Da… Vad o oarecare asemuire pe undeva… 3 mascati… Dar mastile lor nu-s asa frumoase ca ale mele :))

  2. amandoua-s ca pula,doar ca primul are o tema de care ne lovim zilnic al doi-lea n-are nimic…ma pis pe ele!

Lasă un răspuns

